ponedjeljak, lipnja 30, 2008

Čestitka za Dan očeva


Pismo mome tati


Dragi tata,
Pišem ti ovo pismo da ti kažem da te volim. Na žalost, ne provodimo baš puno vremena zajedno jer ti radiš, a ja imam školskih obaveza. Zato se veselim večerima i vikendima kad imamo prilike za druženje. Volim se družiti s tobom, a nadam se da i ti osjećaš isto.
Volim kad se guramo na stolici ispred kompjutera dok na internetu tražimo dobre automobile i skidamo slike. Volim slušati tvoje priče o dogodovštinama iz tvoje mladosti ili s posla. Uvijek me nešto u tim pričama nasmije. Iako ti možda ne misliš tako, meni se čini da si imao zanimljivo djetinjstvo i život do sada. Znam da ti nije uvijek bilo lako i da ti ni s nama nije puno lakše, no mislim da bi trebao biti zadovoljan.
Ne volim kad se zbog nečega ljutiš. Tada se osjećam čudno, nelagodno. Kad si ljut, onda se još dodatno ljutiš na svaku sitnicu koje ti inače ne smetaju. Na sreću to nije često. Ipak mi je puno draže kad se sa mnom i bratom veseliš, kad na terasi pred kućom napucavamo loptu, kad idemo u šetnju, kad se svi skupa zabavljamo.
Još ti moram reći, nije mi baš drago kad mi se ponekad smiješ jer sam u nečemu nespretan. Znam da sam nekad smotan k'o sajla pa mi nije lako kad me ti i brat zbog toga zezate. No i ja se tome nasmijem i jedva čekam toplije dane da ti mogu pokazati da možda više nisam tako smotan i da mi sad nogomet malo bolje leži.
Evo, dragi tata, ovim sam ti pismom zapravo želio reći
SRETAN TI DAN OČEVA.
Voli te tvoj
R

by Robin-ho

©2008 Sandrine









Sadržaj školske bilježnice Nova priča

2 komentara:

Komentirajte koliko želite...